Antara program hiburan yang ditayangkan tahun lalu, “Street Woman Fighter” nyata menjadi kegilaan ramai hingga penari yang biasa di belakang sahaja menjadi popular dalam satu malam sahaja.
Daripada semua peserta, Noze merupakan antara nama yang terus meniti di bibir semua hingga kini disebabkan oleh kecantikan dan bakat menari yang memukau. Bahkan pengikut Instagramnya meningkat daripada 600,000 kepada 3.2 juta orang selepas program tersebut meletup.
Tidak hanya menjadi tetamu dalam pelbagai rancangan hiburan malah wanita itu turut menjadi rebutan pelbagai jenama terkenal untuk menjadikannya sebagai duta produk mereka.
Kalau anda nak tahu, harga pengiklanan Noze hanyalah 2 milion won (RM6,998) setakat Ogos lalu, Namun ianya sudah meningkat sebanyak 70 kali ganda sekarang.
Dahulu saya hanya akan menjadi penari latar ataupun ekstra sahaja. Tetapi kini, saya akan menyertai rakaman sebagai watak utama. Saya sudah merakam lebih daripada 10 iklan setakat ini.
Tidak dinafikan bahawa wajah penari itu terpampang di serata iklan, antaranya makanan, barangan kosmetik dan fesyen.
Khabarnya, bayaran bagi setiap iklan sudah meningkat kepada 150 milion won (RM524,901) kini. Menurut wakil industri, Noze berkemungkinan besar menerima hingga 1 bilion won (RM3.49 juta) untuk bayaran iklan sahaja.
Hebat kan Noze?
Jom ‘Like’ dan ‘Follow’ Facebook, Twitter, Instagram dan Telegram KimchiDaily untuk mendapatkan berita Korea paling latest yang sensasi.